En dag i stan = huvudvärk

Huvudet håller på att sprängas.. nästan :)

Hittade lite smått&gott.
1 klänning, 1 kofta, 1 tröja till älskling & örhängen.
Mycket nöjd!

När vi gick på Götgatan, så hände det en mycket konstig och obehaglig grej.

Mamma&lillasyster gick framför mig & storasyster.
Jag gick och kollade åt vänster - för att se vilka butiker som fanns.
Helt plötsligt får jag en riktigt hård smäll, alltså en människa som går rakt in i mig (min syster gick ju framför...)
Men hon såg att den här killen kom gående, med bestämda steg & arg blick.
Så hon hoppade undan åt sidan, men fick sig en hård smäll på axeln ändå..
Men jag fick ta den stora smällen, då jag inte såg att han kom gående.

Vilket fall som helst, denna kille blev VANSINNIG på mig.
Han kallade mig hjärndöd, och frågade (eller skrek) om jag var HELT DUM I HUVUDET.
Hans blick sa att han ville döda mig.
Han var förövrigt hög som ett hus.. Väldigt otäckt att se.´

Men förövrigt var det en bra dag, men varje gång jag har vart inne i stan så tänker jag samma sak när jag kommer hem;
Fyfaaaan vad skönt att vara hemma, jag skulle aldrig vilja bo inne i stan ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0