Gillar ej!

Fy fan vad jag inte gillar att köra bil när det är sånt här väder! :O
Jag är såå feg! Kör som en snigel.... Stackars alla som kör bakom mig - förlåt till er!
Även fast jag är så jäkla feg, så har jag lyckats sabba bilen lite smått ett ANTAL gånger..är inte det konstigt?!



Ikväll är det världens bästa program alla kategorier - Desperate Houseviwes..
Alla ni som inte givit det en chans ännu - gör det! Ni kommer inte ångra er ;)
Jag har hela boxen om någon vill låna?

Tvättstugan var ledig, så nu ska jag slänga in 2 maskiner!
Sen ska jag laga mat! Ljummen pestopastasallad - med kyckling, avocado, tomat & fetaost bl.a.
Gooooott!

JUSTE, Hittade en rattmuff som jag letat efter ett bra tag! En grå fårskinn! Super mysig!
Var verkligen på tiden, ska nämligen inte hem imorgon efter jobbet (vi har varmgarage), vi ska till svärföräldrarna! Så på torsdag morgon när det bär av mot jobbet, så slipper jag frysa :D:D Wiiie!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag håller med dig där om att köra bil i detta väder! undviker det så mycke jag kan!

Bra blogg btw!

Ha de bra Kram

2010-12-07 @ 16:04:58




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0