Godmorgon Freeeeedag

Började dagen med min special kaffe! Så GOTT!

Jag ska alldeles strax bege mig till jobbet - Spriida!
Vi har fått in massor utav fina julsaker! Kom in och kika vetja ;)

Ikväll blir det mysig hemmakväll, med Idol och god mat!
Förhoppningsvis blir det en liten kvällspromenad genom landets kanske mysigaste stad?!
Alltid mysigt att gå och kolla skyltfönster, när det är helt tomt på gatorna! Underbart!

Nu måste jag fixa håret!
Ha en trevlig dag allesammans!
Och juste, kommentera gärna! Ni är inget bra på det ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Matias Aros

Hoppas du får en kanon dag du med Amanda!



Sen hoppas jag verkligen att du/ni får en mycket trevlig kväll!

Ta hand om dig!

Kram

2010-12-03 @ 15:24:10




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0