Middags fix!

Ikväll blir det spenat/fetaost paj (med kött på sidan för dem som gillar det).

Lillasyster var som sagt gullig och följde med mig idag, till Haninge, för att hämta Walter.
Uppfödaren var verkligen hur gullig som helst, och valpen också!

Felicia fick ha Walter i knät hela vägen hem - & jag ska säga det att det var vääääldigt svårt att hålla ögonen på vägen.. hehe

Felicia hade fullt sjå(?) hela vägen, han ville nämligen busa, pussa, leka mm.. allt förutom att bara ligga och vara lugn!
Så nu är både hon och Walter utslagna, dem ligger här brevid och sussar.

Walter är förövrigt helt.. perfekt!
Kan sitta och titta på honom hur länge som helst, och jag lovar - man skrattar hela tiden.
Helt galen är han! Och söt.
Han är galet kärleksfull! Så mysigt!!

Nu ska jag göra klart maten!
Heeeejdå :P

Världens kanske sämsta bild?! Men det är den enda som tagits idag! Han är inte helt lätt att få med på bild!

Kommentarer
Postat av: Emma Pettersson

Precis som det det skall vara! :) Lycka till med allt!

2010-12-17 @ 16:31:56




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0