Pirr i magen?

Minns när jag var liten.
Dagen innan julafton var oerhört pirrig och underbar.
Kunde aldrig somna på natten (gick nämligen och la mig vid 18 tiden för att det skulle gå foooort till nästa dag).

Har fortfarande den där speciella känslan - Ser fram emot imorgon (och lördag).
Det är inte så ofta man umgås med familjen hela dagen!
Två(utav mina...26?) kusiner ska fira med oss :D RIKTIGT kul!

Dock så är det inte paketen som lockar mest längre - utan att umgås!
Om ni läst min blogg sen början - så vet ni nog att jag inte tycker om julmat.
Det är det som jag gillar allra minst med julen.

Vi badade Walter för första gången nyss, han var hur duktig som helst! Vred lite på sig när fönen kom fram, men det gick så bra så :)
Så nu doftar han gott, och är alldeles... mjuk! :)

Nu ska jag njuta av känslan!
Lägga mig i soffan och kolla på "The Holiday", och också kika lite julgranen :)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0