Update

Nu skiner det här hemma!
Enda som skulle behövas göras, är att putsa fönster..
Men det är TRÅKIGT.
Så det orkar jag inte idag! :)

Jag har också hunnit måla naglarna, det blev grått!(ser blått ut ser jag på bilden, men det är för att min mobilkamera är så jävla dålig.
Fint fint!

Lillasyster är gullig och följer med mig till sjukhuset strax, och sen ska vi gå en runda på staden :) Mysigt!
Ska köpa lite papper osv till julkort!
Hade inte en tanke på att skicka iväg några, förens jag fick ett jättefint julkort av min kusin här om dagen.
Så himla gulligt kort!! Tack Fina Nina.
Så jag vill också skicka iväg till några få utvalda! :)


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Nina

2010-12-02 @ 18:45:14



Postat av: Världens bästa Nina

2010-12-02 @ 18:45:59



Postat av: Världens bästa Nina

Det var det minsta kära Mandie!

2010-12-02 @ 19:12:12



Postat av: minsta syster

älskar dig min syster!!

2010-12-02 @ 20:07:35




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0