Gick inte som planerat...

Jag gjorde iordning en god frukost till hjärtat, väckte honom, och ställde fatet med frukost på vårt nattygsbord...
det skulle jag inte gjort!
Vi har ett galler mellan hallen & sovrummet, så att Waltis inte ska kunna gå in där.(heltäckningsmatta och han är inte 100%..)
Vilket fall som helst, så gick jag ut i vardagsrummet.
När jag sedan kommer tillbaka till sovrummet 10 min senare, så hittar jag Walter på golvet, fullt upptagen med att käka en stooor fralla...
Lilla skitungen hade alltså med ren vilja tryckt sig genom gallret, och sedan hoppat upp i sängen - för att nå mackorna.
Jaja, så kan det gå!
Nu ska jag slänga på lite smink på fejjan, och fixa håret!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, va gulli :D

2011-04-27 @ 10:58:40




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0