Hej Hej!

Igår var en mycket effektiv dag.
Fick massor gjort, bland annat putsade jag alla fönster hemma (något jag dragit mig för lite.. he he)

Senare vid 8 tiden, så kom snälla Matias hem till oss, och hjälpe till att byta däck!
Det är ju någonting som mitt hjärta i vanliga fall fixar, men han får ej för tillfället :)
Trots att jag inte gjorde så väldigt mycket förutom att snicksnacka, så tog det verkligen på krafterna!!

Och när vi kom upp i lägenheten vid 9 tiden, så hade vi fått sällskap av Andrew & Ann (och grynet - bullterriern)!
Det blev helt enkelt en väldigt trevlig avslutning på Onsdagen! (trots att jag missade Sveriges Mästerkock!!!)

Back to work..


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0