Igår kväll

Så, efter dopet så blev det till att gasa till Norrtälje.
Vi lämnade Walter hemma hos min fina mamma.
Och sedan åkte vi hem.
DÅ hade vi ungefär 15 minuter på oss att bli klara..
Vilket fall som helst så hann vi bli klara  -  och tog cykeln hem till Fredrick och Sari.
Där väntade en överraskningsfest för min kusin Fredrick.
Han fyllde 30 i veckan, och hans sambo Sari hade styrt iordning en riktig brakfest!
Så när Fredrick helt ovetande kom hem runt 18.15 så blev han lite chockad.
Vi var runt 35(?) pers som tog ton och sjöng "Ja må han leva".
Sedan blev det en riktigt GOD middag, och mycket god dricka!
En riktig toppenkväll!!!
Tusen tack till Sari!

En väldigt chockad Fredrick!


Fina killar

Ser nästan ut som om det bara var grabbar där, men så var inte fallet :)

Fina fina Elina

älskling

Tyvärr är jag inte så bra på det där med bilder, men la upp alla jag tog iaf.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0