Tack ÅV!

Oj vilken lyckad kväll igår!!
Jag har dem bästa jobbarkompisarna & CHEFERNA man kan ha tror jag..
Igår var även en nykomling med - som börjar jobba hos oss i mitten på Sept! KUL!!


Här är några bilder jag tog;


Fördrink innan allt drog igång

Boule





Rätt ska det vá - fram med måttband.. :)

Boule var verkligen skitkul! Rekommenderas! (Jag&David kom på andra plats, helt OK)





Akkurat - GRYMT ställe!

Min stora kärlek

Jag överraskade och tog en råbiff till förätt - ELLER INTE. Men Rick did!

Men lite överraskade jag allt - tog en kräftsoppa med "hummerkorv". S
J U K T  G O T T !!

Och här slutade jag fota.
Inatt när vi kom hem, så tog vi en promenad och hämta lilla pudel!

Nu ska jag göra mig redo för en lunch på staden med en fin vän!


Kommentarer
Postat av: Nindra

Jag visste det - att Rix tog råbiff. Han är alltid lite "spacey" och tar något vågat. Jag skulle faktiskt oxå göra´t iof. Älskar prova nya saker, nya maträtter. Vi har vid 3 tillfällen blitt tvungna att ställa in en middag, vars värdpar skulle bjudit oss på råbiff (1 ggr vårt barn magsjuk, 2 ggr deras barn magsjuk, 3 ggr vi magsjuka igen) men de lovade att halstra den mkt lätt. Inköpt färs på öm-hallen, extra fint malen. Nåväl, ni verkat haft en grym kväll, vad kul!

2011-08-27 @ 22:59:01



Postat av: Amanda

Jaa - han ville ta något som ingen annan tog runt bordet!

Läskigt med råbiff...

2011-08-28 @ 10:24:13
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0