2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, en massor! B.la. Gick på kändisfest & bakat bullar.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
9 av 10 MÅL nådde jag. Det oavklarade var att vidareutveckla mitt blivande företag. Nya tag nästa år!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, flera stycken!
4. Dog någon som stod dig nära?
"stod nära" kanske är att ta i - men det var ett mycket jobbigt & hemskt dödsfall... :( :( :( 
5. Vilka länder besökte du?
Inte ett enda :/ nya tag nästa år!
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
En trygg hund!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
22/5 och 5/11
9. Största misstaget?
Att jag har jobbat lite för mycket. Blev halvt senil ett tag pga. Stress osv...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara lite feber&halsont.
11. Bästa köpet?
Iphone 4
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat & inredning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att dem jag älskar mår bra - det gör mig överlycklig!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Utan dina andetag - Kent
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Kanske lite mer nere, då det varit ett tufft år med sjukskrivning(sambon), jobb & valp
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag tagit mig mer tid att sy..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Läst bloggar! Får inte ut så mycket av en del jag läser - och ändå gör jag det!?
18. Hur tillbringade du julen?
Med min älskade familia! (och släkt!)
19. Blev du kär i år?
Nej! Det var måånga år sedan jag blev kär i S!
20. Hur många one night stands?
Not my kind of thing!
21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives.
22. Favorit film detta år?
Hmm.. måste nog bli, som alla andra år, "How to loose a guy in ten days".. ha ha
23. Bästa boken du läste i år?
Läste bara en, Elsas värld.
24. Några bröllop iår?
Ja, ett! Älskar bröllop och den lyckan.
25. Något du önskade dig och fick?
Oj ja..
26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja! :) längre ben bl.a!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Det var ju igår.. Min älskade familj & delar av släkten kom hit!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Javisst, om sambon hade varit "frisk". Han har varit sjukskriven i princip hela året :( men nu börjar det äntligen bli bättre!!! ♥
30. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011?
oj.. Söta klänningar och spets.
31. Vad fick dig att må bra?
 Mycket olika saker ♥
32. Vilken kändis var hetast?
Twilight Edward! Wow wow wow
33. Vem saknade du?
Tove som bor i Boston för tillfället ♥
34. Några new friendos detta år?
Nej, dåligt på den fronten!... :/
35. Vilka är dina nyårslöften för 2012?
Jag har inga löften, bara mål!


Kommentarer
Postat av: Nindra

Blivande företag? Berätta?

2012-01-01 @ 09:49:45




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0