Back in the days

Vilket gäng hörrni!
Jag kollade precis igenom mappen "gammalt", & här är lite av gobitarna ;) hahaha


Bettan klarade allt.. (hon fungerar fortfarande perfekt) Maddie, Jag, Sofie & Amanda


Klassfoto 8i2.... saknar!


Första festen i Puben hemma hos mig.


Och det som gällde var... Blueberry Ice!!  Linni, Sara & Amanda


Jag med min finaste namne-*** ;)


Mot midnatt började det kramas en massssssor..(observera Blueberry ICE)

 
Fina Anders, Patrik & Emma


Trötta partypinglor?! :)

Det var det för denna gång! Kommer garanterat upp fler bilder senare ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow, fyra pers på lilla bettan, svettklasshögen direkt efter piptest, första fyllan, blueberry ice. Nostalgi på hög nivå! Det var tider :)

2011-02-26 @ 15:59:41



Postat av: Amanda

Fantastiskt kul hade vi!! haha!

2011-02-26 @ 16:46:12
URL: http://mandiem.blogg.se/



Postat av: Emma

oh, hjälp vad med skratt det blev :)

2011-02-26 @ 17:35:03



Postat av: sara

åh fy.. jag vet inte om jag vågar se något mer. haha!

2011-02-26 @ 17:53:48



Postat av: din namne-*** :)

haha sjukt kul! jag önskar jag hade alla bilder kvar!

2011-04-03 @ 20:22:13




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0