I mitt badrumsskåp

Detta är vad man finner om man kikar in i mitt badrumsskåp;


Parfymer - Jag ÄLSKAR alla CLEANS dofter! Är även ett fan av Escada..
Ögonbrynsfärg - Eftersom att mina är typ..vita... så är detta ett måste!
Fotcreme - En fantastisk fotcreme från Island, som jag fick av min pappa!
Niva Deo - Favorit
Aceton - Älskar att måla naglarna, så då behövs det ju Aceton!
Clinique - En hel serie ansiktscremer osv. Gillar dem.. Dock luktar dem inte så gott.. :) Men dom är BRA.
Body Lotion - Precis som parfymerna, så är det märket CLEAN. I LOVE IT!! Luktar så gott!
Elisabeth Arden - Body Lotion! Superbra är den!

Det var det! Sedan så har jag ett till skåp, men det tar vi en annan dag! ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0