Onödig Information

Imorgon är det jobb på Österåker Anstalten igen. Onsdag - Torsdag.
Det är verkligen jobbigt nu när vi har Walter.
Som tur är, så är Samuels bror så snäll & tar hand om honom dem dagar jag jobbar där - men nu har han fått jobb.
Så snart har vi inte någon hundvakt längre! :)
Så det innebär att jag inte kan jobba vidare på Anstalten - vilket jag inte har någonting emot... :)

Vill ju ha något annat litet extra jobb då jag slutar där, men hittar ingenting :/
Kollar in på Platsbanken.se varje dag - utan resultat..
Men det löser sig! :)
Har ju iallafall halvtids-jobb! :)


Norrtälje


Kommentarer
Postat av: M

Men vännen! Jag kan alltid ställa upp om du behöver hindvakt:) kram

2011-02-01 @ 21:53:54



Postat av: Carina

Vad är det du jobbar med på anstalten? :)

2011-02-01 @ 22:34:30
URL: http://vilopaus.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0