Fredag Kväll i Fjäll

Sitter just i denna stund och halvkollar på Let´s Dance.. Det är ganska tråkigt.

Jag & Sam var hemma med Walter idag, då alla andra ville åka :)
Sen vid 2 tiden tog vi skidorna (jag brädan) och satte ner Walter i Samuels väska, så åkte vi ner till Backarna.
Såg så otroligt kul ut när Walter stack upp sitt söta lilla fejs ur väskan :D
Fick tyvärr ingen bild på det, men ni kan ju tänka er ;)

Vi hann med några åk, medan pappa tog lillen :) sen blev det Afterski!

Samuel & jag hade en massa energi kvar efter åken, så vi bestämde oss för att åka längdskidor tillbaka hem.
Herregud..... Uppförsbacke i 3 KM!!! Otränad som aldrig förr.
Längdskidor tävlade jag i när jag var liten - men jag har inte stått på dem på säkert.. 10 år.
Så det var lite vingligt kan jag säga ;) hehe
Var helt slut när vi kom hem!
Skulle åka längdskidor imorgon också var det tänkt - men efter denna eftermiddag står jag över det..

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0