Mys Lördag!

Vi sov till 9 (!!!) Walter brukar vakna vid 7 och vilja gå ut! Men inte idag! :)
Sen gick jag till ICA Kryddan och köpte nybakat bröd, och lite pålägg!
Så vi slog till med en lyxfrukost!

Igår fick jag som jag ville - vi kollade på Greven av Monte Cristo (VÄRLDENS BÄSTA FILM),
Sen imorse fick Samuel som han velat lääänge - vi kollade på Twilight.
Fy fan vad bra den var!! Skäms lite att jag varit så anti den, ha ha.

Vi gick ner på staden en liten sväng!
Och strax tänkte vi titta förbi hos min kusin, som köpt hus nyligen!
Och sen fika hos pappa!
Fullt upp..

Ikväll ska vi laga egen sushi - faaan vad gott.
Så det blir en myskväll, med någon bra film (Twilight 2?)!
Gillas Gillas Gillas!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0