En lista :)

Walter var så duktig idag, inte ett pip när han fick sprutan!
Har hängt med lillasyster hela daagen - mysigt mysigt!
Nu färgar vi våra ögonbryn!

Här har Ni en lista;

Har du något smeknamn? Ja, Mandie är väll det vanligaste, men även Cashen kallas jag.. hehe
Vem är din bästa vän? Jag har få men väl utvalda vänner :) Min bästa heter Elin.
Vilken är den bästa filmen du sätt? Greven av Monte Cristo (borde ses...)
Gillar du att träna? Önskar verkligen att jag gjorde det, men nej - det är jätte tråkigt..
Favorit sport? Att utöva - hockey.. Att titta på - Konståkning
Gillar du att sjunga? Det är en utav de saker som jag verkligen älskar.
Är du ekonomisk? Ja, mycket! Det är ett stort intresse det där med ekonomi.
Vad jobbar du med? I en Inredningsbutik, På en anstalt samt med ekonomi mm.
Vad längtar du till? Ehm, jag längtar tills vi ska åka till fjällen bl.a!
Vad gick du för linje på Gymnasiet? Jag gick Frisör linjen. Ångrar det inte en sekund! Dock vill jag inte jobba med det.
Gick du ut med bra betyg? Jadå, men kunde varit bättre! Fick ett stipentium "Best Student Award" ;) Då blev jag glad!
Har du flickvän/pojkvän? Ja, världens bästa. Vi firar 4 år i Januari.
Är du feminist? Inte överdrivet. Jag anser att 2 personer som gör exakt samma jobb - med samma kvaliteér - bör ha samma lön. Oavsett kön.
Håller du rent hemma? Oh ja. Jag älskar att komma hem till ett rent och fint hem!
Finns det något ställe du vill åka till? Ja, en massa. bl.a Hongkong, Peking, New York & Thailand


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0