Ingen lust att sitta vid datorn!!

Och det märker jag att Ni inte heller har ;)

Dagen började med att vi mötte upp Nina och hennes underbart söta lilla son Milton.
Gud så söt liten skit :D

Sedan har jag, Samuel & Walter varit ute på LÅNG promenad..4 timmar blev det.
Vi gick längs vattnet, och Walter fick bada en massor.
Hittils har han varit väldigt försiktig med vatten, han går gärna i, men bara med tassarna.
Han har lixom inte vågat ta steget och simma.
Men idag - JÄKLAR vad han simmade.
Jag kastade pinnar, och han dök efter :)



Helt underbar dag! (och sjuuuukt varmt)
Nu måste jag göra mig iordning - vi har ju spelning ikväll!
Granparken kl. 20.00! Kom dit och ta något i baren! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0