Inte bra idag

Igår kväll började jag må dåligt.
Svårt att andas, och verkligen hyperallergisk.
Men jag somnade iaf efter mycket om & men.(vaknat typ 100 ggr inatt..brukar vakna 0)
Vaknade tidigt - följde med mamma ut i skogen.
Och då slog det till ordentligt...
Så nu fick jag en jourtid på sjukhuset i eftermiddag.
Jag har inte varit där på flera år(för min astma) då jag tyck att medicinen dem skrivit ut aldrig har hjälp särskillt bra.
Och det har jag också sagt till dem varje gång!
Men "du är för ung för att ta starkare" har jag alltid fått tillbaka.
Nu jäklar är jag vuxen & ska ha det jag vill.
Så dagens planer gick åt helvete..
Jag som skulle åka skridskor, klippa hår & färga hår.

Förhoppningsvis mår jag bättre ikväll, så att vi kan åka ut till Väsby och äta god mat med Pappa&Åsa.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0