Svar på lite frågor!

Som några av er kanske märker (???) så är inte alla med, jag svarar inte på alllllt för personliga grejer ;)

Har du alltid bott i Norrtälje?
Jag är uppväxt här, men bodde i Åkersberga under ungefär 2 års tid.

Hur många syskon har du?
2 systrar!

Är du ihop med din kille? Du skriver aldrig om honom.
Yes, still going strong! 4½ år. :)

Hur lång är du?
1.59 cm KORT.

Vad använder du för smink?
Till vardags använder jag en "sportfoundation" av märket Kanebo, samt rouge & mascara.

Jag har för mig att du är utbildad frisör?
Ja det stämmer :)

Vad gick du för utbildning?
Jag valde att gå på Röllingby Gymnasium.

Är du nöjd med din utbildning?
Glad som 17 att jag gick den (har haft mycket nytta av det), men den utbildningen var sådär.. väldigt slapp :)

Varför jobbar du inte med det?
Precis som resten av klassen(typ) tröttnade jag på det..

Jag hörde av en kompis att du varit ihop med Patrik A, när?
haha, "på G" är mer det rätta ordet :) Hmm.. från 14 års ålder till... 16!

HUr många läsare har du varje dag?
Lite olika, men ca 50 trogna ;)

Vilka bloggar läser du?
Varje dag -Egoinas, Marikas, Michans, Ericas, Fluffmonster(pudelblogg) Läste många fler förut, men har inte lika mycket tid nu :)

Vad gör du om 10 år?
Förhoppningsvis har vi ett hus, och några ungar! och kanske en till pudel?! Hemmafru vore kanon! ;)

Har du fler jobb? hänger inte riktigt me..
2 olika! Jobbar på inredningsbutiken "Spriida", och på Åkersberga Vedspisar med ekonomi.

Har du nån dold talang?
JA! Jag är grym på att fickparkera!

Vad lyssnar du på för musik?
Robyyn, Veronica Maggio & LALLA

Varför valde du en pudel?
För att jag älskar pudlar! (och jag är pälsdjursallergiker).

Blev det som du tänkt dig?
Nej, det blev det inte! Mycket mer jobb än jag trott - men jag älskar det och ångrar det inte en sekund!

Hur länge lämnar du Walter hemma själv som längst?
Gillar inte att lämna honom själv, men ibland måste man helt enkelt :/ som absolut längst 5 timmar!

Du borde göra nått med ditt hår..
Jag håller med!


Hur länge har du varit vegetarian? I ca 14 år :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0