Tisdagens Middag - Bakad Potatis med Tonfiskröra.

Till två personer!
Gör såhär;
♥ Picka små hål med hjälp av en gaffel på 2 bakpotatisar.
♥ In i ugnen på ca 180 grader.
(olika länge beroende på ugn, men ca 90 min. Känn efter med en kniv i potatisen när 80 min gått.)





Tonfiskröra;
♥ 1 burk tonfisk
♥ Skiva purjolök
♥ 1 finhackad tomat
♥ 1 dl keso
♥ ca 2 dl creme fraish
♥ Lite saft från en citron
♥ Lite dill
♥ Salt & peppar






Supergott med en rejäl klick smör också!
Detta är en favorit!
Som många av Er säkert vet, så är jag vegetarian, och äter varken kött eller fisk.
Men just Tonfisk har jag på senaste tiden tvingat i mig - och nu tycker jag att det är gott!
Känner att jag måste börja äta något utav det, och kött kommer aldrig hända - så fisk får det bli.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0