Don´t like it

Igår var det supertrevlig på STÄLLET, familjen Natur spelade ( så jäkla bra!! )
Dock så var jag inte kvar till slutet, var tvungen att gå lite tidigare..
Jag tycker verkligen det är superkul att gå ut och så, men det finns en sak som gör att jag drar mig för det.
FOLK SOM RÖKER!!!!!
Åh blir galen alltså :D
Folk som inte har NÅN respekt, och sitter och röker vid matbordet.. (utomhus såklart, men jag vill inte ha rök på min mat.. he he.)

Sen förstår jag ju (egentligen inte men...) dem som röker, när man inte sitter och äter.
Men jag avskyr det.. Jag har astma, och kan knappt andas när jag är i närheten av en rökare.
Och igår var det en person som verkade tycka att röka är det bästa som finns - och framför allt blåsa röken på mig.

Så idag mår jag såå dåligt (drack inte en droppe, men mår SKIT).
Känns som ett rivjärn i halsen, och har hosta.

Så - nu har jag fått ur mig lite ilska, he he!

Här har ni några bilder från gårdagen;

Jag & min sötnos


Familjen Natur (storasyster Alexandra längst fram)




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0