Ett Glas = Ett Skämt!

Jag är arg!
Kom just innanför dörren, var som sagt på Resturang ETT GLAS och åt - vilket jä*la skitställe!
Jag är vegetarian, vilket jag inte är ensam om.
Dem hade inget vegetariskt på menyen - vilket är ganska vanligt, så det är OK.
Men det brukar inte vara något problem att få en rätt på menyen - men byta ut köttet mot tex lite grönsaker.
Men NEJ - det kunde dom inte göra.... ?!?
Dem kunde tänka sej att fixa fram "lite wok med bulgur" (fyfaaaan vad äckligt)...
Så sorgligt men sant - jag fick äta POMMES M. AIOLI....
Vilket skämt!

Har som sagt inte varit där på 3 år, för att jag tycker att servicen är KASS.
Men idag fick jag mig en ordentlig påminnelse, och det var sista gången jag satte min fot där :)

SÅ - Årets största DISS går till ETT GLAS i Norrtälje!
Och synd för dem att jag jobbar i Inredningsbutiken mittemot - då jättemånga turister frågar efter ett bra ställe att äta på! he he he he

Nu ska jag sätta blommorna i en vas! Heej då!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skriv en insändare så ska vi alla bojkotta Ett Glas. SKÄMS på dem!

2011-03-05 @ 10:15:15



Postat av: Emma Pettersson

Det är sjuk dålig standard, så många som inte äter kött nu - det kan dom väl inte missat? Jag tycker att vi hissar På G - där har dom massor av veg alternativ till den vanliga menyn. GILLAS!

2011-03-05 @ 10:47:59



Postat av: Amanda

Hehe, ja det kanske vore något Sofie!



Visst är det konstigt?!

Jaa, vi hissar verkligen På G! Den resturangen gillas verkligen!! :D

2011-03-05 @ 12:12:09
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0