Fiskgratäng - Jodå!!

Många utav er vet antagligen om att jag varit vegetarian i princip hela mitt liv.
Äter inte kött, kyckling, fisk eller skaldjur.
(pga att jag verkligen inte gillar det....)

Men nu - börjar kroppen säga ifrån.
Jag får i mig alldeles för dåligt med proten osv.
SÅ - jag har lovat mig själv (och älsklingen) att försöka börja äta fisk & skaldjur.
Och ikväll mina vänner - åt vi fiskgratäng som Samuel gjorde.(torsk)
DET VAR HELT OK!!
Lite småjobbigt, men det gick verkligen bättre än förväntat..

Kött är någonting som jag tror att jag aldrig kommer äta, får kvälvningar av enbart tanken...
Men lär jag mig gilla fisk&skaldjur, så är ju det bra :)
Skulle underlätta en HEL DEL också när man går på resturang (syftar på ett glas då det inte går att få veg)

Vi kom nyss hem från våran dagliga promenad, och  har också hunnit träna lite :)
Nu är jag DONE för idag.
Godnatt kompis!

Kommentarer
Postat av: Nina

Inte en minut för sent. Ser fram emot skaldjursbuffen på Grand Hotell-magiskt!

2011-05-18 @ 21:37:17



Postat av: Amanda

Låter bra det! ;) Ge mig något år - sedan tycker jag säkert att det är jättegott ;)

2011-05-19 @ 10:58:47
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0