Ognån oms fröårts?

Godmorgon!
Det byggs en park utanför vårat fönster just nu, och dem håller på typ dag & natt.
Imorse när jag gick ut med Walter, så höll dom på att plantera massa buskar & blommor!
ALLTSÅ är den snart klar! Yey!!
Såg att den skulle heta "Riddarparken"(??) SÅÅÅÅ påhittigt namn....
Idag är det jobb på schemat.
Och jag stänger butiken vid 18, och vi har bostadsrättsföreningsmöte kl 18 ikväll..
Jag får helt enkelt komma 5 minuter sent  (värsta jag vet)..
Så idag blir det dåligt med inlägg (igen).
Har helt klart tappat suget att skriva (får ju nästan aldrig några kommentarer!!). ;)
Lägger upp en bild, som har nada med inlägget att göra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt vacker bild!

Skulle vilja höra mer om ditt liv, om hur det varit med din sambo, hur ni träffades osv?

Sedan också hur du vill att din framtid ska se ut?



Otroligt bra blogg!

Kramar

2011-05-05 @ 12:15:47



Postat av: M

Jag förstår :)

2011-05-05 @ 20:29:07



Postat av: Amanda

Tack så mycket! :)

Okej, tacksam för tipsen, dom uppskattas!

Tusen tack!

Kram

2011-05-06 @ 08:43:34
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0