Skadad

Efter att jag visat Elin hennes nya lägenhet, så skulle jag & Walter gå hemåt..
Redan efter 100m så hoppar Walter till i gräset, och verkar ha superont i ena baktassen..
Jag tittar & känner men ser inget konstigt..
Vilket fall som helst - så vägrade W gå 1 meter.. Han bara tittade på mig med sina små hundögon..
Så det slutade med att jag bar honom hela vägen hem...(han brukar absolut inte vilja bli buren).
Han somnade på axeln, och orkade inte bry sig om något (brukar i vanliga fall vara VÄLDIGT intresserad av hundar...)
Nu la jag precis ned honom på vår matte, och där började han busa?

Vart tog smärtan vägen...?


Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken luring. ;O

2011-10-25 @ 21:09:00
URL: http://vilopaus.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0