20.02

Hej!
Idag träffade jag min syster, och gick en sväng på staden.
Jag fick med mig en påse hem.. Någon som kan gissa vad?

Efter ca 20 minuter hade vi gått i alla butiker vi ville, och för att få hänga lite extra med syrran så mutade jag med lunch hemma hos mig.
Jordärtskocks soppa(FAN vad god), och vitlöksbröd + aioli!
Riktigt gott vart det!


Sedan tog jag bilen till Nina, och hjälpte dem lite i nya huset.
Dom har fått det så fint & hemtrevligt!


Mina favoritstövlar!!

Foto; Nina

Foto; Nina

Galet snygg färg på gardinen, plommon!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanske doftljus?

2011-09-24 @ 23:56:02



Postat av: Stina

Fint de blev då! Har lika gardiner hemma :)

2011-09-25 @ 22:28:19




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0