Bra start!!


Mjölk med Kaffe
Brämhults juice
Rostade mackor med ost & gurka
Och som efterrätt ; Den skrattande kon!!


Och på tal om något annat..
Jag började träna för ca 1,5 månader sedan, ca 3 dagar i veckan.
Och jäklar - Nyss när jag stod framför spegeln & borstade tänderna, så märkte jag att "magen" är typ borta! he he.
Hade ett litet uppehåll från träning på sisådär.. TVÅ ÅR.
Och under den tiden la jag på mig lite (inte så mycket, men ändå tillräkligt för mig & mina 1.59 cm...)
Jag har ingen våg, så vet ej kilomässigt..tycker inte att man behöver ha en sådan..

Vilket fall som helst, jag tog en "före" bild innan jag började träna..
Och sedan tänkte jag ta en ny om ett tag, och visa Er skillnaden..
Vi får se om jag vågar! He he...

Men iallafall - Jag är på toppenhumör idag!
Tack vare sömn & viktnedgång!

Hoppas Ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0