Clean cotton

Här om dagen när vi hade tvättat, så passade jag på att stryka lite lakan.(Ja - jag gör det..)
Eftersom att underlakanet är väldigt stort, så får en del av det ligga på golvet.
Direkt var Walter där och skulle sova.
Då lyfte jag bort honom till soffan 2 meter bort, och sa; Stanna där!
Sedan fortsatte jag.
Och 40 sek senare låg han där igen.
-Walter! GÅ och lägg dig (peka mot soffan).
Han traskade dit med t u n g a  steg..
Efter ytterligare någon minut låg han där igen..
Antagligen var det varma mysiga lakanet oemotståndligt för den lilla pudeln ♥

Det hela slutade iallafall med att han la sig i soffan, husse.

Kommentarer
Postat av: Nindra

Det här får mig osökt att tänka på lördag em uppdrag...;)

2011-09-22 @ 23:07:18




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0