Ett varmt bad!

Kom hem från jobbet 15.14..
Rickard kom till oss vid 15.15, för en klippning!
Gick bra, och efter det så tog vi en sväng förbi ICA och köpte lite tacos grejer (blev galet sugen på Tacos - och vägrade allt annat..he he).


Efter maten så tog vi en skön promenad, och lämnade lite inbjudningar till lillasysters 18års galaj.
Och Walter gick fot med mig, duktig kille!


Och nu kom vi nyss hem, kallt ute så jag känner mig helt skakis.
Så nu passar det bra med ett varmt bad med tända ljus och 2 nya inredningstidningar jag köpte idag! yeeey!
Perfekt lördagskväll enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Nindra

Tänk att det där tacos kommer nog aldrig gå ur tiden tror du inte? det äts i vartenda familj typ fredagar och alla ungar älskar det! vår lilla Celine, äter det så här: vitt bröd (det där torra oblat liknande, som är kanonfint med mängder av tillbehör) och gräddfil - alles!

Det är alltså allt, oblat och sur gräddfil (jaja, inte gammal, utan gräddfil är ju lite surt i smak)

2011-09-17 @ 21:32:54



Postat av: Amanda

Så sant! Det är ju så jäkla gott - och enkelt!

Ehmm.. Det lät ju lite småtorrt kanske! Men hon avancerar nog snart, kanske lite majs eller något.. ha ha

2011-09-17 @ 22:06:07
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0