Möts av denna syn varje Lördagsmorgon..






Kommentarer
Postat av: Elin

uäääk! sista bilden!!

2011-09-17 @ 20:00:52



Postat av: Nindra

Vilka jä-a idioter! Jag blir så arg så jag har lust att gå ner och sitta vakt (har man blitt gammal när man känner så?) en så vacker park och så ska det förstöras. Såg dock på min powerwalk att vartenda fontän/vattenbad såg ut sådär runt om Norrtälje. Idioti!

2011-09-17 @ 21:20:07



Postat av: Amanda

Jag med! Fyfan.. Och jag tycker så synd om gubbarna som står där och skyfflar skum kl 08.00 på lördag & söndagsmorgnarna..

Skitungar! (brukar iallafall vara dom som har skumkrig.. så borde ju vara dom som gör't)

2011-09-17 @ 22:15:37
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0