2011, en bild för varje månad.


JANUARI Vi var en vecka till Lofsdalen, med en liten liten Walter.
På bilden ca 15 veckor gammal.


FEBRUARI Walter fick en jacka, som han inte riktigt gillade till en början. Här försöker han få av sig den.


MARS Mozart & Walter träffades för första gången


APRIL En av alla härliga dagar ute i Väsby (där jag vuxit upp). På bild - Min far.


MAJ Jag önskar man kunde dra tillbaka tiden.. till April typ.


JUNI  Midsommar hos fina vänner, med GOD mat och trevligt sällskap! Norrtäljes bästa läge?


JULI  Jag blev redhead. Älskar det - men det är jobbigt att hålla efter..


AUGUSTI  En härlig dag/kväll på Gröna Lund


SEPTEMBER  Mina älskare J.C skor kom hem! Älskar dem(ser blåa ut, men är lila!)


OKTOBER  Mycket häng med systrarna! Love it! Jag & lillasis


NOVEMBER  Det blev ett par timmar backstage på The Voice Sverige. Måste säga att the crew behind the scene var fantastiska. Så trevliga! På bilden lirar Niklas lite med en skön kille som var med i tävlingen! Han gick vidare!


DECEMBER  Tidningen gjorde ett reportage hemma hos oss, som jag inte blev riktigt nöjd med... men men.


Vad svårt det var att välja en bild till varje månad!
Har liksom hänt en hel del skoj detta år!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0