Mysig kvällspromenad

Mötte upp pappa och gick en sväng!
Så fint det är med all snö!!

Följde med hem, och fick lite glögg & pepparkaka!
Sen fick jag skjuts hem :P haha, lat eller vadå?
Mysig kväll med andra ord!

Och juste.. utanför vårt fönster är det en spelbutik..
Sen jag kom hem från jobbet(18 tiden), har typ 10 pers suttit utanför affären, och kollat på en film (!) genom rutan då alltså.
Sitter fortfarande där.. Skumt!
Men dom verkar trivas!

Dessa två bilder har absolut inte ett skit med texten att göra, men blir glad när jag ser dem!
Togs på min kusins möhippa!
Galet kul var det! (jag i röd)





Nu ska jag kika vidare på Maria Montazami, så skön människa!
Godnatt alla ni!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh. När jag ser där bilderna reser jag snabbt tillbaka i tiden å minns en av de finaste dagarna. Alla var där!! Å för min skull! Gud vad stort! Och vilket engagemang av alla. Love it!

2010-12-08 @ 06:43:57




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0