iiiiiiiiiiiihh - glad tjej

Jag tog med mig lillen på en härlig promenix i solen, och passade på att gå förbi jobbet en snabbis ;)
Och när jag kom hem hade mitt hjärta ordnat en skattjakt! haha
Blev som ett litet barn igen!
Han hade ritat av saker vi har i vårat hem, och lagt små ledtrådar på ställena.

Timberlandkängor-tändsticksask-ljus-foto-hårddisk-timjan-vinglaskartong.

När jag hittat alla ledtrådar, så skulle jag vända på dem..

Ägget skulle alltså finnas i köket - fågel(högt upp)..

Då anade jag direkt vart det låg.. öppnade luckan och taa-daaa;

Världens största ägg!


Gorgonzola, Greyer(?), kinderägg, toffifee, cashew, Vitaminvatten, tuggummi och 2 tidningar.
Alltså saker jag tycker jävligt mycket om!!
Tack mitt hjärta ♥

Strax åker vi ut på landet! Längtaaaaar :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0