Dag 16

Någon dold talang du besitter.

När jag började spela golf för ca 6 år sedan - så var golfbanans ägare där jag spelade då, så imponerad av min sving och mitt spel.
Efter en av många avslutade rundor, så kom han fram till mig och gav mig en golfboll.
Han sa "här är till dig - du är nästa Annika Sörenstam, glöm inte mig sedan när du börjar tjäna pengar". ha ha
Bollen jag fick, var en fin "damboll", där det står "gold lady" på.

Dessvärre så har jag inget vidare "phsyke" när det gäller golf.
En dålig runda räcker, för att jag inte har lust att spela mer..
Och det var precis det som hände förra året.. Sedan dess har jag inte spelat.

Vi får se om jag blir sugen till nästa år..
Men någon ny Annika blir det inte! :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0