Måndag

Oj, vilken dag!
Skulle ha jobbat - men bestämde mig för att jobba imorgon istället :) Passade bättre.

Men att vara ledig från jobb, innebär inte att det är lugnt här inte..
Idag har jag hunnit med;
-Packat upp allt från Fjällen.
-Bäddat rent
-Tagit bort granjäveln (som tog ca 1 timme...)
-Åkt till Görla Sopstation och slängt en maaaassa skit.
-Städat bilen (var väldigt grisig efter en resa till fjällen).
-Någon del från bilen har lossnat, så den måste in på verkstad IGEN :(
-Träffat mamma min <3
-Storhandlat
-Handlat en present till Kusin
-Dammat hela lägenheten
-Dammsugit
-Skurat
-Tvättat
-Lagat mat
-Putsat Speglar
-Tagit hand om en väldigt gnällig Walter ;)
-Tagit ner julprylar i förrådet
-Betalat räkningar
-Badat Walter (gör det en gång/veckan pga. min allergi).
-Postat några brev
-Skrubbat Badkaret
-Städat Toaletten
-Kollat på min favoritfilm "How to lose a guy in ten days" - Den är så JÄKLA kul!

Och nu sitter jag här.
Walter sover, och jag väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar.
Och väntar också på att min älskling ska komma hem - är hungrig nu!

Ikväll ska vi ta en promenad till min Kusin som fyllde år igår.
Har fixat en enligt mig vääldigt bra present idag ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0