Framtiden

Fick en kommentar, om hur jag vill att min framtid ska se ut.

Ni anar inte hur mycket jag har funderat fram & tillbaka vad jag vill göra med mitt liv.
Funderade länge på att utbilda mig till Ekonomi assistent, men jag känner inte mig ett dugg sugen på det.
Jag känner att jag verkligen borde (enligt andra!!) plugga vidare.
Men som det känns nu - vill jag inte det. :)

Detta kan låta väldigt konstigt(?) - men det jag vill helst av allt är att vara "hemmafru".
Dock endast om man bor i ett stort hus, annars blir det nog långtråkigt! :)
Jag älskar ju att städa!! (enbart hemma.. he he).
Och fixa med trädgården slår det mesta.
Kanske det skulle bli lite ensamnt, men kanske ett "extrajobb" någon dag i veckan skulle lösa det ;)

Så, i framtiden hoppas jag att mitt liv ser ut ungefär såhär;
- Bo i ett fint egenbyggt hus tillsammans med min älskling och våra 2(????) pudlar! hi hi.
- Skaffa barn
- Vara hemmafru!
- Odla egna grönsaker (bondjänta - javisst)
- Eventuellt ha en liten gårdsbutik kanske?!

MEN - hur framtiden än blir, så ser jag verkligen fram emot den! :)

Kommentarer
Postat av: K

Jag vill också vara s.k. Hemmafru.

Hoppas du får allt som du vill! Kram

2011-05-11 @ 06:38:11



Postat av: M

Verkar som att din framtida dröm är underbar!

Hoppas verkligen den förverkligas för dig!

Många kramar vännen!

2011-05-11 @ 12:11:58




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0