Over and out

Minnesstunden var väldigt fin, men så in i helvete sorglig.
Väldigt mycket människor som samlats,.
Det är förjävligt alltihop!! Jag är alldels tom efter denna kväll.
Var väldigt  tungt att se platsen, och jag kan då bara tänka mig hur det känns för familjen & IE.
Just nu är jag arg på allt.
Arg på vart världen är påväg.
Arg på att gärninsmännen inte anger sig självmant
Arg på att journalister är omänskliga.
Arg på orättvisan.
Arg på att "gud" tog en så fin, ung & livsglad människa ifrån oss.
Arg på att detta har hänt.

En vän sa idag till mig; man säger att allt har en mening, men detta har fan i mej ingen jävla mening.


Vila I Frid Aaron, du är saknad av många.

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0