Hej framtidsplaner..

Har fått denna fråga ett par gånger. En väldigt svår fråga, som jag ska försöka mig på och svara på.

Arbete;
Jag har sedan jag var liten varit fast besluten om att starta och driva ett företag.
Är fortfarande lite osäker på exakt vad det är jag vill med företaget, och känner att det inte är bråttom att bestämma mig.
Det får ta sin tid att fundera ut en riktigt bra affärsplan osv.
Namnet har alltid varit självklart, och är skyddat sedan många år tillbaka.
Ni får givetvis veta mer - när jag vet mer.. ha ha
Att göra en karriär är totalt oviktigt för mig, men att jobba med något som jag brinner för - det är viktigt.
Och självklart kunna leva på det, men inte mer än så behövs.
Luddigt svar? Ja, men det får duga sålänge!

Boende & familia;
Och vad gäller boende & familj - så är målet att designa & bygga ett hus tillsammans med Samuel, där det finns gott om rum till små kottar...
Vi älskar Norrtälje, så antagligen satsar vi på att bo en liten bit utanför denna lilla stad.
För att bo på landet - det är givet.

Missade jag något? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Imponerad av alla med entreprenörsanda. Det är onekligen det som håller det här landet rullande. :-) Lycka till!

2012-01-16 @ 08:51:47
URL: http://inneoute.blogg.se/



Postat av: Ida

Ska inte nI typ förlova er snart? Ni har ju varit ihop länge!

Det är väll inte brottom egentligen men ändå :) hur ser din drömring ut??

2012-01-19 @ 10:07:11




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0