Dagen före DAGEN!

Kan knappt förstå att det är JULAFTON imorgon - åååh vad jag älskar denna tid :D 
Ska fira Julen hos älskade pappa! Sen blir det med mamma på juldagen! :)

Igår fick jag av misstag veta vad min syster köpt till mig (men det göööör inget Lalla) - OM JAG BLEV GLAD!! åhh vad jag längtar till imorn ;)

Har precis ätit frukost, och Walter också! Nu är han trött och ligger i mitt knä - Mysigt!
Felicia kommer hit sen, och umgås med sötnosen!
Vad skulle jag göra utan dig?
Jag ska jobba några timmar.... inte alls sugen på det idag! Vill vara hemma och mysa med Walter :)

Jag vill avsluta detta inlägg med dessa ord;
Jag älskar min familj mer än någonting annat! Tänker ofta på hur lyckligt lottad jag är!
Ni är fantastiska!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar dig syster :D vi ses snart!!!

2010-12-23 @ 11:16:06




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0