Dags för julgran!

När jag kom hem, efter att ha träffat fina Elin, så begav vi oss ut till mitt barndomshem..
Vi skulle hämta en julgran.
Min pappa planterar och säljer nämligen just julgranar.
Så Vi åkte ut dit - i tron om att det skulle ligga massa färdighuggna granar som vi kunde välja bland.
Men NEJ, när vi kom ut så var det helt tomt där dem alltid brukar ligga..
Så vi bestämde oss för att ge oss ut i skogen, för att hitta någon gran.

Vi hittade ett par riktigt gamla stövlar (Sam hade på sig gympaskor).
Och en rostig gigantisk yxa hittade vi också..

Sen gick vi ut i skogen - det var typ 40 cm snö :O
Och mina skor var ca 30 cm höga - ni fattar va?


Vi gick runt ett braaa tag, men tyckte det fanns någon fin gran...

Men tillslut hittade vi den!!
 


Nu står den på plats här hemma, och vi ska strax börja klä den!

men först - laga mat!
Dagens meny består utav Bakad potatis med tonfisk/keso/avocado/tomat/rödlök/majonäs/vitlöks-Röra!

Hörs sen då!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0