Dröm outfiten?

Igår när jag kom hem från jobbet, så var jag helt slut!
Så jag sa till Sam, att vi kunde göra en "lalla/nicke" lek.
Han skulle få välja exakt vad jag skulle ha på mig när vi skulle iväg på middag/julpyssel kväll.

Eftersom att han var så fint klädd, så tänkte jag att han skulle välja lite fina kläder till mig också..
Men ack så fel jag hade! Haha.

Detta var vad han valde;

Ja, ni ser rätt.

Han valde;
Sina egna jeans, alldeles för stora för mig.
Röda hängslen.
Bling Bling halsband :O
Röd keps
och min turkosa adidas tröja..

Gud vad jag skrattade - vääldigt icke jag..
Som tur är så var han inte seriös ;)

Så det slutade med att jag drog på mig en stickad kofta och svarta jeans! (mycket mer jag).


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0