Köpa eller inte köpa?!

Jag har ett stort och viktigt beslut framför mig nu.
Måste bestämma mig innan morgondagens slut.
Hur 17 ska jag göra?!

Jag har funderat länge på att skaffa en liten toypudel, och nu har jag fått chansen att köpa världens sötaste lilla skrutt.
Kan hämta honom redan på onsdag :O(om en vecka)...

Frågan är om jag klarar av ansvaret?
Vill gärna, men funkar det med jobb osv?
Lite ångest nu!
Det är somsagt ett väldigt viktigt beslut!
Ska sova på saken! :)



Söt eller vadå?!

Kommentarer
Postat av: Mammiiii Gia

Att skaffa hund är som att skaffa barn, fast man har en bebis i 10-15 år istället för en som blir självständig! Men de e fasen så söta och ett fantastiskt sällskap. =) De vill ha sällskap hela tiden och man behöver backup om man ska åka bort osv. Men det där vet du ju redan! Ni har ju haft hund ett tag. Ansvaret är jag säker på att du klarar, men tänk efter ordentligt om du har tiden! Lycka till! <3

2010-12-07 @ 22:58:18



Postat av: Amanda

Ja precis!

Det är verkligen ett stort ansvar!

Jag har ju en himlans bra mamma jag, som mer än gärna tar hand om honom! :)

Vill så gärna!!

Vi får helt enkelt se hur det blir!

Tack för kommentaren Gisela! :)

Ska fundera noggrant innan jag bestämmer mig.

2010-12-07 @ 23:05:50



Postat av: Ann

Gulle lilla hundskrutt. Klart du kommer klara av det! Du kan lämna lillen/lillan här när som helst vi e mer än gärna hundvakt. Å det finns faktiskt hunddagis:), när du jobbar i Berga kan väl den lilla följa med?

Åhh shit va kul, självklart ska det kännas rätt och att tiden finns där men det tror jag det gör.

Kram Ann

2010-12-08 @ 06:36:15



Postat av: felicia!

Jag kan också ta hand om sötisen!!!!! det där kommer gå så bra mandie! Efter ett tag kan ju hunden var hemma själv lite längre stunder!



Tänk dig en liten sötis i fjällen!!

2010-12-08 @ 08:02:52



Postat av: Emma

Hej! Vad roligt att du går i hundtankar! :) Är det en valp vi pratar om? Jag går ju igenom alla valpstadier med Meya just nu och vill inte alls avskräcka dig, men det har varit jobbigare än jag kunnat föreställa mig... MEN, såklart är det värt allt besvär! Ta dig en ordentlig funderare och lycka till hur du än gör :)

2010-12-08 @ 10:32:43



Postat av: Amanda

Ann - Tack!! Ja precis, och samma sak när jag jobbar på Spriida, så får han följa med! :)



Felicia - Du är guld värd!



Emma - Ja! Jag har funderat fram och tillbaka i 5 månader nu!

Känns verkligen som ett stort ansvar, men samtidigt fantastiskt kul :) :)

Kram till er alla!!

2010-12-08 @ 17:37:52




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0