Morgon kaffe & cigg

Godmorgon!
Lyssnar på julmusik & dricker världens godaste islatte, perfekt start på dagen!
& det där med cigg förstår alla Ni som känner mig, att jag inte menar allvar med..
Jag har aldrig någonsin rökt, inte ens testat :P det ni! slå det om ni kan ;)

Idag är jag ledig! Men har fullspäckat schema ändå!
Nu ska jag gå hem till Farmor.
Jag hjälper henne att städa varannan vecka!
Och idag ska jag även pyssla med hennes hår tänkte jag! Klippa lite och göra fint :)

Sen måste jag betala räkningar, skaffa försäkring till Walter (ja, han ska heta så), tvätta, städa & laga mat! :)
Med andra ord, en jäkligt skön och bra dag!



Kommentarer
Postat av: Matias Aros

Wooow vilken rubrik! Vart sjukt chockad:P

Take care

2010-12-15 @ 16:15:19



Postat av: Amanda

Haha, ja du vart det va? ;P

2010-12-15 @ 17:22:14
URL: http://mandiem.blogg.se/



Postat av: Matias Aros

Skoja inte! Men bra att det inte va sant:) hihi längtar du till fredag:)? Kram

2010-12-15 @ 18:44:04



Postat av: Amanda

Jaaa, längtar jättemycket :D

Ska bli mysigt!!

Kram!

2010-12-15 @ 20:30:47
URL: http://mandiem.blogg.se/




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0