Söndag!

Båda mina killar är sjuka..
Lillen vägrar äta, och magen låter som 17.. Han vill helst bara sova!
Och älskling har feber osv.



Jag lägger in lite bilder på några julklappar jag fick ;


En liten vit Samsung dator av älskling <3,


Filippa K / Rörstrand espressomuggar. ÄLSKAR dessa! Har redan den större varianten :)



En alldeles underbar tröja! SOM jag har spanat på den! Men har legat lite utanför min budget ;)

Sen fick jag en massa annat fint! :) Tack fina ni!

Och av min älskade far...
Haha, han är inte den som köper julklappar - han brukar ta en snabb sväng på Flygfyren på julaftons morgonen..
Väljer ut 1 sak, som vi alla 3 systrar får..
Kan vara Strumpor - Tandborste - Film - Anti age creme ;) HAHA.
& så lägger han i ALLDELES för mycket pengar i paketen också. Han är inte klok!
Förra året så valde han att istället för att ge oss Cash, så skänkte han pengarna till RadioHjälpen.
Det tyckte jag var väldigt bra gjort!


Detta rim skrev han för 2 år sedan ;

Det var en gång tre systrar, med vilja utav stål.
Som växte upp tillsammans bland lök & dill & kål.
Dom lekte med sin pappa, som var så snäll och rar.
Fast han var sällan hemma, så himla många dar.

Att ingenting är rättvist - men allting går att få.
Att nån får en och nån får två, han lärde sina små.
Så nu ett test till Er små gryn.
Försök att tänka rätt - men det är inte alltid lätt.


Pappa har sedan vi var små, lärt oss att "ingenting är rättvist".
Så i alla år har han testat oss, på olika sätt ..
För två år sedan, så slängde han fram en stor bunt med sedlar..
Men självklart var det inte jämnt antal.. :)
Så då fick vi tillsammans komma överrens om vem som behövde en lapp extra.. :)
PS. det blev Alexandra ;)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0