ÄLSKAR detta väder!

Fyfan vad fint det är ute!
Norrtälje blir så galet mysigt och fint när det snöar!
Älskar denna stad! :)

Hittade lite bra saker idag i Täby!

En supersnygg svart klänning från Gina tricot, med volang. Galet söt!



En present till en vän! Hemligt dock då han läser denna blogg!;)

Ett doftljus som jag letat som en tok efter, utan resultat! & En uuuuuunderbar parfym!


Ikväll ska vi äta middag på resturang "På G".
Enligt mig Norrtäljes bästa resturang :)
För mig som är vegetarian är det inte så lätt att gå på resturang, blir alltid erbjuden en "sallad".
Jag är ganska så less på alla dessa "sallader".
Därför gillar jag På G, där är det riktigt god mat - även för oss veggies.

Efter det ska vi bege oss till Åtellet, där några vänner spelar musik denna afton - Fröken Natur heter dem.
Även min syster ska spela några låtar! Alltid kul att lyssna:)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0