:)

Smeknamn: Mandie, Cashen, Moqvist, Mannagryn, My, Mandy mm..
Vem/vilka behöver du mest just nu: Familjen & Sambon
Vad får du oftast komplimanger för? ehm, ögonen och naglarna
Hur imponerar man på dig? Genom att vara grym på något! ;)

Äger du några converse:
Nej, den enda i världen?!
Äger du något som kostat över 10 000 kr? jaa.. en lägenhet ;D
Sprit, cider, vin eller öl: Helst absolut inget utav det, men måste det väljas så VITT vin.
Brukar du bli för full: Neej, dricker nästan aldrig alkohol.
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: pälsdjur, pollen, gräs, damm! Säkert nått mer!
Nästa mål i ditt liv: Hitta på vad jag vill bli!
Hur svarar du i mobilen: Amanda eller Haaalå
Vem ringde du senast? Mitt hjärta
Vad sa du till den du senast pratade med i telefonen: Glöm inte skruvdragarn!!
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar! Får jag inte sova minst 8 så är jag halvdöd.. :)
Sov du ensam: Nej nej

När blev du fotad senast: haha, nästan 1 månad sen! Är inte så där väääldigt gláa i att va med på bild :D
Hur känner du dig nu: Jävligt pigg och glad!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad saknar du: Mitt barndomshem!!
Hade du en bra kväll igår: Den var sisådär..
Favorit dryck på morgonen: Vaattten ALLTID
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.07
Är du blyg? Ja, med nya människor!
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället, nej..
Har du spytt offentligt: nej nej nej och åter nej! tack och lov..
Är du nöjd med ditt liv: Mycket! :D
Är du bortskämd: Det vill jag inte påstå!
Vad gör du i morgon: Är ute och springer, & sedan en jätttelugn skön hemmakväll! Syster kanske kommer?!
Vad är det värsta du vet? Att vara, eller se någon nära vara ledsen/olycklig. Fy fan.
Choklad eller blommor? Blommor!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa? Alltså inte nödvändliga saker.. typ 500?knappt
Vad längtar du till: JULEN! och fjällen den 9 jan..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, väldigt få utvalda ;)
Bästa vännen? Min fina barndomsvän Elin
Vad använder du för shampoo? Olika, beror på vad jag är på för humör när jag handlar ;D
Hur gammal är du: tjugo (ett snart)

Gröna eller röda äppeln: ingeeet
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: Vita vanliga
Vad ska du göra ikväll: Min familj kommer hit och äter middag <3
Är det okej att gråta: men JAA!
Laddar du ner musik och film från Internet: Ne
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet :)
Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: I öronen
Vill du gifta dig: Ja verkligen! Sen.
Vill du ha barn: Samma där!
Solar du ofta: Aldrig!
Är du flygrädd: Nej!
Hur vig är du: Nu - GALET ovig. Då - mycket vig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Tycker du om sushi: Godaste som finns
Har du tandläkarskräck: Nej!
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Absolut inte
Senaste låt du hörde: Syster&Joakims grymma låt - One way love .


Kommentarer
Postat av: Emma Pettersson

Nämen, hallådär!

Hoppas allt är bra :)

Kände att jag var tvungen att kommentera "Brukar du bli för full: Neej, dricker nästan aldrig alkohol."

-Samma här! Har vi fått vårat?! :D haha, näädå, men himla kul har vi haft!

2010-11-20 @ 11:29:04



Postat av: Amanda

Hej Emma :D

Jag tror det kan vara så! HAHA! nejdå....

Vilka minnen! Saknar dig! Saknar hela den tiden!:P

2010-11-20 @ 14:33:25




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0