Heartbreak hotel

Kvällen har varit riktigt mysig! Lillasyster är här!
Vi har kollat på en film som hette College.. Den var halv kass..
& så kikade vi på "Så mycket bättre".
Det programmet måste jag säga att tv4 har lyckats med! Kanon bra.

Lillasyster har lovat mig att hjälpa till med en lite roligare design, denna blogg ser ju allt för tråkig ut ;).
Men vi får se om vi orkar fixa med det ikväll! tror inte det va...

Imorgon blir det till att storhandla bl.a..!
Jag kanske är ensam om detta, men jag gillar verkligen att gå runt på Flygfyren och handla.
Det är avkoppling! :)

Nu fortsätter filmen, Heartbreak hotel, så jäkla kul film!
Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Albinadele

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-01-13 @ 10:16:08
URL: http://albinadele.blog24h.com




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0