Iskaffe = GOTT

Sitter just nu och dricker världens godaste iskaffe!
Lite kaffe + mycket mjölk + isbitar... GUD vad gott!!

Har hängt med min mamma och min syster Alexandra idag!
Vi gick igenom mammas julprylar, så fick med mig en kartong hem med en massa bra grejer som mamma inte har plats för!
Uppskattas rejält!!

När jag och mina systrar var små (jag ca 4,5 år), så åkte vi in till stockholm med mamma&pappa.
Vi gick till NK´s julavdelning och dom sa;
-Välj 1 kula var, vilken ni vill.

Med tanke på att vi var små, och NK´s julavdelning var stor, så tog det sin lilla tid att välja ut en favorit..
Vilket fall som helst så valde vi varsin..
Båda systrarnas gick sönder inom bara några år, men min kula (som jag antagligen skulle valt än idag!), är fortfarande hel och fin!!

Idag fick jag äran att ta med mig den hem till mig..
Den kommer hänga sååå fint i vår gran!
Här är jag, och min älskling;

Julen 09


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0