Ytterligare ett försök!

Jag startade en blogg för över 3 år sedan, men kände att jag inte hade något vettigt att skriva om, så jag lade ner den.

Men nu tänkte jag efter lite.. Även om den kanske inte var speciellt intressant - så var det rätt så många som ändå klickade in varje dag :)

Så nu gör vi ett nytt försök!

Sedan sist så har det hänt mycket;
-Jag har tagit studenten
-Jag & min älskling har köpt en 2a i Norrtälje som vi totalrenoverat!
-Varit tvungen att söka jobb!..Sedan studenten har jag haft 9(!) jobb! Vissa vääldigt kortvariga dock.. Återkommer till det i ett annat inlägg..
-En otroligt fin vän har flyttat till USA :/
-Jag har försökt komma på vad jag vill bli när jag blir stor - vilket har gått rent åt helvete.. ooops
-Kommit på att skolan var så galet bekvämt och enkelt (jämfört med arbetslivet.)
-Tyvärr tappat kontakten med många fina vänner! :/
-Blivit sko-o-man (det trodde Ni inte vaaa?)
-Blivit väldigt duktig på att laga mat! :O
-Vuxit 1,5 cm!
-Gått upp ca 3,5 kg :O (har precis börjat träna igen! nu jäklar)

Det var ungefär det jag kom på nu! Förhoppningsvis har det hänt lite mer.. men inget som är värt att nämna här ;)

Nu väntar tvättstugan! (juste, jag älskar att tvätta, det gjorde jag inte för 3 år sen, haha !)


För tre år sedan



För tre månader sen(har ingen nyare, haha)



Kommentarer
Postat av: Lina M

kul amanda, jag kommer följa din blogg :)

2010-11-17 @ 13:48:31



Postat av: Amanda

Härligt Lina! ;) har du någon blogg?

2010-11-17 @ 15:24:14



Postat av: Lina

nej, har ingen blogg :)

2010-11-19 @ 19:30:06




Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

K o m m e n t a r :

Trackback
RSS 2.0